آموزش دفاع شخصی مستر نیازی - استاد علی نیازی

با اشخاص شرور گفتگو نکنید

[vc_row][vc_column][vc_column_text]تعدادی از اراذل اوباش با تبر به خانواده ای حمله کردند. درگیری خونین دسته جمعی سبب شد پدر خانواده زخمی شود و به بیمارستان و قسمت آی سی یو منتقل شود. خانواده که در جنگل بودند با افردای در زمان راننده گی روبرو می شوند و با هم بحث و در گیر می شوند افراد شررور به پدر خانواده ضرباتی می زنند و او زخمی می شود، و آنها فرار کردند، و به دستور پلیس پیگیری شد و متهم ها دستگیر شدند. (منبع: رکنا)

بحث در مورد هر موضوعی بوده افراد اراذل حق اینکه به آن خانواده حمله کنند را نداشتند ، تضادف ، فحش ، گرد و‌خاک کردن، نگاه های خیره ، بعضی از اشخاص احساس می کنند که همه باید در خدمت آنها باشند خود را مالک تمام اختیار از محدوده ای می دانند ، البته نه اینکه فکر کنی در خدمت مردم باشند ، دوست دارند صاحب و رئیس منطقه ای و مالک هر چه موجود در آن مکان هست باشند و چرا در زمان در گیری چرا رعب و وحشت را می اندازی ، چرا قمه و چاقو تبر استفاده می کنی ، وچرا قدرت نمایی می کنی حالا اگر صدمه به کسی نزنی مجرم هستی و باعث وحشت مردم می شی حتا اگر با صدا شخصی را آزار بدهی ، توهین کنی به شخصی لقب بدهی مجرم هستی.

– [ ] ‌لطفا خانواده ها در جای امن به گردش بپردازند، و تنها نباشند و با اشخاص شرور به گفتگو نکنند و چون آنها حرف های شما را متوجه نمی شوند در صورت لازم به پلیس اطلاع بدهید وازهیچ چیز نترسید. همیشه و در همه جا پیشگیری بهتر از درمان است

به امید آنکه بتوانیم جرم و جنایتی را از دنیا کم کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *